Ebru1654 Kızlar doktordan geldikten sonra son 1 saatir geçmeyen bi kasık ağrım var 39+6 haftalığım sizce ne olabilir bu doğummu yoksa Başkan birşeymi?
Edaanur Ebru1654 bende 39+6 yım kaşık ağrım var devamlı normal yani seninde alması bebek kanala yerleşiyor çünkü