Merhaba kızlar 33 haftadayım ilk gebeliğim şimdi anlamadığım bir şey var lütfen aydınlatın.Nişan geldi diyen var, ağrı sıklığı diyen var, su geldi diyen var ben ne olursa hastaneye gitcem? Doğumun başladığını nasıl anlıycam? Evde biraz ağrı çekip git diyo herkes nişansız susuz düz ağrı mı yoksa bunlar da eşlik ediyo mu? Kafalar karışık imdaaat bilen anlatsın 🙏🏻