Tugba-68 çok bilgim yok canım hem üstte kalsın diye yazıyorum hem de ben ilk gittiğimde kese vardı ama bebek görünmüyordu. Doktor inceledi, yolk sac oluşmuş bu iyiye işaret yakında bebeğin de olusacağını gösterir bize dedi. Çok şükür 10. Haftamızı doldurduk 🌸