Zeynep9120 hazalonal doktoruna sor cnm tsh değerine göre doz artısı yapılıyor ben gebeliğin başında 25mg kullanıyordum aylık olarak takip etti doktorum tsh 2,50 altına 75mg ile düştük şimdi bu dozda devam ediyorum
rengarenkduduv hazalonal ben kullanıyorum şu an 2.kutudayım ve 17 haftalık hamileyim. Doktorum TSH değerimi biraz yüksek gördü bu sebeple 25 mg başladı. Sabahları yemekten 2 saat önce alıyorum. Şu ana kadar bir yan etki vs görmedim bilakis TSH değerimi düşürdü.
Yasemin5669 hazalonal kullanıyorum canım 50 mg Çünkü gebelikte TSH yüksek veya düşük olmayacak sınır 2.50 nin altında olması gerekirmiş. Sıkıntı yaşamadım kesinlikle kullan yoksa TSH hormonu kiloyu vücutta tutuyor yemesende kilo alıyosun
mirayim_00 hazalonal kullanmak değil asıl kullanmamak bebek için zararlı oluyor canım o yüzden rahat olabilirsin ☺️