Biranneadayiiii Kızlar bazen böyle bebiş karnımda toplanıyor evet normal ama iki gündür böyle sol tarafıma bı batma hissi geliyor belimin yan tarafı yada karnım mi desem.batiyor sanki bide kasıklarıma çok çok hafif bi sızı oluyor ( bu arada hep aşağıda duruyor benim kızım kasıklarıma yakın) biraz uzanıyorum öyle geçiyor acaba bu durumu yaşayan var mıdır
Dilekcnkn Biranneadayiiii 29′dan sonra aynı oldu valla ama doktor su fazlalığından olabilir normal dedi 32 haftadayım her gün toplanıyor Benimde baş aşağıda
Hsbsk Biranneadayiiii bende 34 haftadayim benimde baya baya kasılmalar ve kasık agrim oluyor. Doktor normal diyor dinlendiginde geçiyorsa sıkıntı yokmuş
balbocegim27 Biranneadayiiii 30+1 im artık hareketli tekme şeklinde değil de bi yere toplanıyor kendini kasıyor gibi
Biranneadayiiii Dilekcnkn su fazlalığımda yok ama gün içinde çok su içiyorum ondan mı acaba benimde toplanıyor hep yani hergün toplaniyor nerdeyse günde 2-3 kere
Biranneadayiiii esraaa86 benimde acitmiyor toplanınca ama iki gündür böyle anlık bı batma hissi oluşuyor 🤔
Dilekcnkn Biranneadayiiii Normal canım benim günde 10 belki daha fazla toplanıyor artık yerleri daralıyor ya
Mery123 Benım de iki gündür hep bi yerlere batıyor , resmen düz oturamıyorum, kafası da sol kasığımda yatarken bıle batıyor. 2 ay daha boyle mı gecıcek ya. 29 a yeni girdim böyle oldu
Biranneadayiiii Mery123 ay bende öyle düşünüyorum 2 ay daha böyle mi olcak diye ama napalim cekicez galiba biraz evlat için 🤭
Biranneadayiiii Hsbsk bende doktoruma sormak istemedim şimdi ilk gebelik ya adam cart diyince curt deyince bana soruyor dicek.🤣 Belki tecrübelo anneler vardır dedim çok teşekkürler evet uzaninca geçiyor çok şükür yani anlık bısey
balkupumm Biranneadayiiii canım Ziya cetine mi gidiyorsun? Acaba doğum için ne kadar fiuat verdi ve hangi hastanede ?
Biranneadayiiii balkupumm evet canım ziya Çetine gidiyorum doruk çekirge de istiyorum ben 4000 TL fiyat verdi bana sezeryanda olsa normal doğumda olsa aynı
balkupumm Biranneadayiiii canım çok teşekkür ederim. Peki bu fiyat içine oda süslemesi vs dahil mi hastane ile görüştün mu ? Fotoğrafçı falan tutacak misiniz ?
Humeyrasmsk Aynısı bende de öyle 29. Haftadayim sağ tarafimda agrim oluyo sanci gibi üstüne yatinca da oluyo ve benim bebegimde çok asagida bazen de kasiklarima asagi dogru asiri baski uyguluyo o cok zorluyo beni uyuyamiyorum yuruyemiyorum o zaman çok zor
Tulaytemurxx Biranneadayiiii Biz kızçemle 29 haftaligiz benimde öyle nedense burda bekliyim bende bilgisi olan migdemde 2 gundurde
Biranneadayiiii Tulaytemurxx midendeyse belki yediğin bişey ağır gelmiş olabilir canimm gaviskon falan kullaniyo musun o çok rahatlatıyor beni