kediannesi60 Kızlar 19 haftalık gebeyim gece uyurken baldırıma ani kramp girdi acıdan uyandım su saat oldu hala geçmedi magnezyumum düsükte değil size de oluyor mu bu😞
Azizinannesi2 kediannesi60 magnezyum alıyor musunuz acaba bende almadigim gün oluyor magnezyumu zor geçiyor doktorunuzla görüşün bence
Omerhatice kediannesi60 düşük olmasa bile ondan kaynaklı oluyor canim ben ilaci icsemde oyle bir olurduki gece ağlayarak uyanır 2 günde topallardim Bol bol su iç ve günlük bi tane sade soda içmeye calis canm cok iyi geliyor baya azaltıyor en azından ağrısı seviyesini azaltiyor
Hilal-95 kediannesi60 benmde dün gece oldu 2. Kez inanılmaz bi acıyla uyandım 27 haftalığım sizinki biraz erken ama her hamılelıkde farklı oluyor ben magnezyum kullanmıyorum doktorum vermedi yarın gidicem yazdırıcam mecbur çok canım yandı
asena9 kediannesi60 ay 20. Haftadayım 3 gün önce sabah baldırıma giren krampla uyandım acı içinde.. daha yeni yeni geçiyo ağrısı çok zor bir durum gerçekten
kediannesi60 Azizinannesi2 kullandığım vitamin icinde var birde değerim yüksek doktor gerek görmedi ekstraya kontrole gidince isticem ayak ağrılarımda çok erken basladı
kediannesi60 Omerhatice teşekkür ederim uyguluycam mutlaka doktor magnezyumum yüksek diye vermek istemedi sodaya başlayım bende ☺️
Azizinannesi2 kediannesi60 Kullandığımız vitamin ilacının içindeki yeterli gelmiyor ben ayriyeten alıyorum Takviye olarak
kediannesi60 Hilal-95 hemde nasıl bi kramp ya acıdan uyandım o kadar ayakta calıstım böyle bisi yasamadım
Hilal-95 kediannesi60 siz ayakda çalıştığınız içinde oluyor olablır erken dönemde bende yürüyüş felan yapıyorum eşimi uyandırıcaktm işe gidiyor diye kıyamadım da ama cok canım yandı gece olması uykudayken kötü işte magnezyum baktırdım bişey cıkmadı ama ben yarın genede gidicem bi sorcam 🥺
asena9 kediannesi60 ben hafif hafif germe hareketleri yaptım biraz da olsa iyi geldi siz de deneyebilirsiniz
kubratopal35 kediannesi60 olmaz mı felaket bi acı.Size tavsiyem bende burdan birinde okumuştum gireceğini anladığınız an ayak parmaklarınızı kendinize doğru çekin o zaman geçiyo hemen.Benim doğumum yarın nasipse en son 26. Haftada yaşadım sonra hep bu şekilde yaptım olmadı bı daha
kediannesi60 kubratopal35 mutlaka deniycem tesekkür ederim hayırlı doğumlar insallah sizede sağlıcakla alırsınız kucağınıza🤲🏻
kediannesi60 Hilal-95 ben baktırdım ayak ağrılarım cok erken basladı diye normalin üstünde cıktı doktor takviye baslamicam dedi ama tekrar sorucam bi sonraki muaynede
Hilal-95 kediannesi60 sor tabi inşallah geçer bana diyolardı da ben böle bsy yaşıcamı hiç düşünmemiştim🙊 inşallah geçer🥰🤲🏻
4438bebegim Bacağınızı havaya kaldırın eşiniz ayak parmakları ileri doğru itelesin germe hareketi hemen geçiyor
ebruli1 Benim de başım kramplara beladaaa :( 24 haftaligim 18-19. Haftalarda başladı açısı resmen 2-3 gün geçmiyor nasıl bir şeyse. Magnezyum takviye kullanıyorum ona rağmen arada hala oluyor
kediannesi60 ebruli1 anladığım kadarıyla kullansanda oluyo kullanmasanda kullanınca daha az oluyo illaki😀