Ferhathatice 41 haftalık olmama rağmen sancı ve açılmam olmadığı için doğuma alınmadım. Gece acile gidip zorla yatış istedim. Yatış verildikten sonra yatırmadan önce üst katlarda tekrar usg ile bakıyorlar orada bebeğin kilosu çok fazla çıkınca yatış kesinleşti. Sonra bir gece boş boş nst de yatırıldım. O sırada sürekli çatı muayenesi oldum çok kötüydü. Sabah uzman doktor geldi ve çatımın dar olduğunu ve bebeğin kilosunun fazla olması sebebiyle sezaryen olacağımı ancak önce suni sancı vermek zorunda olduklarını söyledi. Boşu boşuna suni yedim. Sonra sezaryana alındım. Sezaryandan çıkınca dikişlerimi görünce sinirden ağladım. O kadar kötü büyük ve iğrençti estetik değildi bir kadın olarak ben bile tiksindim eşim nasıl tiksinmeyecek diye düşündüm. Sonra dikişimde akıntı meydana geldi acile başvurdum o sırada başka bir kadın da sezaryen olduğunu ve dikişlerinin yarısının açıldığını söyledi bağırdı çağırdı o kadar haklıydı ki gerçekten iğrenç yapıyorlar tek dertleri bebeği dünyaya getirmek gerisini boşveriyorlar. 8. Günüm hala adam akıllı toparlanamadım bile.