Rabia2934 sezeryan doğum, 2.gün korsemi taktım. Belimi arkadan saran bir korse. Normal çamaşırcıdan almıştım. Ben çok faydasını gördüm. Hamilelikten önce bildiğin göbekliydim, doğum sonrası çok iyi toparlandım. Bütün gün değil ama günde 2 saat aralıklarla takıp çıkardım. Ama doktorunuza sorun kimisi önermiyor, benim doktorum önerdi ben kullandım ve gerçekten faydasını gördüm. Alttan giyilenlen dikişi sürttürebilir ama belden dolananlar çok iyi.