Minikcivcimmmm__34 Su sızıntısı şüphesiyle hastaneye geldim test yapıldı suyum degilmiş alttan muayne etti biraz acıklık var dedi nst de sancılarım 40,50,60 oldu birde suyla karısık kan geldi doktor iki saat sonra yine gel dedi sizce dogum olur mu
Buseninannesi_21 Minikcivcimmmm__34 Tam olarak kaç cm olduğunu söylemedimi nişandır belki sümüksü olur oda ama emin olamadim canim
Minikcivcimmmm__34 Buseninannesi_21 yok nişanım geleli 10 gün oldu bu su şekilde sızıntıyla kan geldi
Osnatrnds Güzel bir duş al bol bol yürü evinde eksiklerin yapılacakların varsa onları yap sen kendini doğuma hazırla squat yap beline sıcak su tut açılman hızlansın