Mrv1007 Damlanehir ikili taramada öğrendi benim ablam 12. Haftasında. Erkek diye söyledi doktoru, o kadr erken olmasına rağmen %99 oran vermişti hatta. Ben de 10. Haftamı doldurdum aşırı merak ediyorum, ikili taramada gösterir inşallah kendini 🙃
Drf Damlanehir ben 12. Haftada gidecem bir hafta kaldı resmen onun merakı içerisindeyim söyler mi acaba diye🤭
momiesbabies Damlanehir çok erken söylemez doktor ama zaten söylese bile ben 4 kez kontrol ettirdim 😅 emin olamıyor insan
Damlanehir Mrv1007 benimde yarın ikili tarama var ama devlette , büyük ihtimalle söylemeyecekler 🙈 sonrasında özele gitsemmi bilemedim 🙊
Mrv1007 ebrar6036 11-14 haftalar arasında yapılıyor, özel hastanelerde ücretli. Hastaneye göre değişiyor aslında ben sormadım doktoruma ücreti ama
Lulikli Ben de 11+5te cumartesi günü ikili taramaya giricem inşallah doktorum görebilir çünkü aşırı merak ediyorum😂😂