Busraulsm bende 28+6 yım bir haftayı geçti hastayım ilk verdiğim test negatif çıktı sonradan eşimde pozitife döndü benimkide pozitife döndü çok ağrılı zor bi süreç geçirdim ama bugün biraz hafifledi tat koku kaybım vardı birazcık bu sabah tat aldım yediklerimden bebeğinin hareketlerini kontrol et banada öyle dediler bebeğim çok şükür hareketli ve iyiydi bakalım kanatina bitene kadar nasıl geçecek zaman🙄