Elifikiz bende henüz hiç kilo almadım 2.gebeliğim benim daha çabuk çıkar diyolar doğruymuş oğlumda 6 aylık olana kadar karnım çıkmadıydı o zaman çok hevesliydim niye büyümüyo deyip dururdum son ayları bugünde yarılmadım çok şükür diye diye bitirdiydim kocaman bir karnım vardı 😂😂