Sedaaaa2 bayangulucuk35 kız yok vişne suyu cıkolata falan bana mısın demedi anası gibi uykuucu iki dolanıyo uyuyor 😂
bayangulucuk35 Sedaaaa2 rahatına düşkün saglıkla gelsin inşallah ama erkek gibi geldi bana ögrenşnce yazarsın artık canım🥰
Gamze1313 Yuvarlak olursa erkek sivri olursa kız oluo hayırlısı olur inşallah canım ☺️sağlıkla kucağına alırsın ins
bayangulucuk35 Gamze1313 bence hiç alakası yok benim oğlumda da yuvarlaktı karnım şimdide yuvarlak ama ikiz kızlarım olucak nasıpse 🥰