Yaseminelebiolu uras Seni çok iyi anlıyorum ama stres- evham yapma, kafanı rahatlat Mevlam nasip ettikten sonra herşey olur..
Yaseminelebiolu Ftmamt111 Evet. hemen sonrasında regli olacağım diye beklerken meğer hamile kalmışım.
Ftmamt111 Yaseminelebiolu inşallah cnm ben bgn kan testi yaptım doktor pozitif dedi acaba Gebe kaldım mı yoksa hcg değerim daha düşmedi mi
Yaseminelebiolu kürtaj sonrasında yeterince kanaman olduğunu düşünüyorum bende bhgc düşmüştür... İnşallah tekrar hamilesindir. 🤰🏼
burcuali38 Ftmamt111 kürtajı bilmiyorum ama ben hamile kalmadan önce yumurtlama günleri için adet takip eden bi uygulamada kullanıyordum.Adı Flo indir telefonuna pembenin üstüne beyaz tüy gibi bi sembolü var.Ona adet gününü başlangıcını bitişini falan gir sana tahmini ovülasyon gününü yazıyor zaten ona göre ilişkiye girebilirsin.
uras 47 gün oldu hala adet olamadım birde adet sokturucu kullanıyorum yarin son ins sonrasında olurum iyice sinir stres ve sisinlik yaptı 😕 doktor hersey normal demişti 60 güne kadar olmaman.ins olurumda bian önce bebek düşünmek istiyorum