Dilarass bilmiyorumki midem cok kotuydu 2 gun alamadim doktor kizdi hic affetmez sanci vurur dedo
bosuna mi aliyorum yoksa lazim mi o yuzden mi anlayamiyorum cunku baska bi doktora gittim perinatolog dediki adalatin faydasi yok ayrica sana zarari var tasikardi yapar dedi
dun de dahiliyedeydim midem icin o da dedi bu tansiyon hapi diye
Allaha emanet iciyorum ama cok carpiyo beni