-Fadime ara ara bana da oluyordu ama sık değil eğer sürekli ve fazlasıyla rahatsız ediyorsa seni mutlaka görün doktora dediğim gibi bolca dinlen. Birde benim 3.hamileligim 4,5 ve 2 yasında iki oğlum var ne kadar dinlensem de onların ihtiyacı oluyor bana ondan dolayı da agrım oluyodu ara sıra ki hala arada oluyor ama dinlenince geçiyor