Evet hanımlar bende hayırlısıyla oğlumu kucağıma aldım ♥️ Gerçekten çok farklı bir duyguymuş rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻 Gel gelelim doğum hikayeme 😇 Hanımlar dün gece 11 e kadar hiçbir belirtim yoktu normal hamilelik sürecim devam ediyordu ama dün 11 gibi belime ağrılar girmeye başladı kendi kendime hareketsizlikten felan diyorum neyse ılık bir duş aldım uyumaya gittim ama ağırlar kasığıma vurmaya başladı eşimde evde değil tek başımayım acaba doğum mu dedim ve bugüne kadar bildiğim her şeyi unuttum çok heyecanlandım en iyisi post açıp kızlara sorayım dedim Allah razı olsun yazan eden fikir verenlerden neyse sancılar fazlalaşınca eşimi arayıp erken gelmesi gerektiğini söyledim o gelene kadar ortalığı toparladım çantamı kontrol ettim o gelince doğuruyorum dedim galiba adam şok sıcak bir duş alıp abdestimi aldım😂 hemen kayınvalidemi alıp hastaneye geldik saat gece 03.00 felan 2 cm açıklığım vardı doğum başlamış dedi doktor odaya aldılar nstye bağlandım suni sancı taktılar nst aralarında yürüdüm yine arada sıcak duşlar aldım( belden aşağı ) sonra açıklığımı arada kontrole geliyorlar ama itiraf etmeliyim ki ben biraz zorlandım yani ebe sancı gelince ıkınmamamı sadece düzenli nefes almamı söylüyordu ama ben ıkınıyordum nefes egzersizlerine çalışıyordum evde ama o anda yapamıyordum çokta bağırıyordum zorlandım ebe böyle yaparsan kanaman çok olur yapma diyor o bana yalvarıyor ben ona dayanamıyorum doğurt beni nolur diye yalvarıyorum😂eşim yanımda oda beni öyle görmeye dayanamıyor elinden de bir şey gelmiyor nefes al diyor ağlıyordu aradan gördüm 😞ebe açıklığımı kontrol ederken suyumda patladı 😂 neyse uzun lafın kısası 10 cm olana kadar odamda sancı çektim sonra doğumhaneye gittim orda doktoru ve ebeleri dinleyerek rahatlıkla doğurdum saat 08.06😂 burada okuyordum doğumdan sonra çekilen sancıyı unutuyorsun felan diye nasıl unutulur diyordum ama yavrunuzu göğsünüze verdiklerinde gerçekten o acılar sancılar sanki hiç yaşanmamış gibi oluyor dikişlerim var ama çokta önemli değil ne bileyim bende de böyle işte hanımlar size önerim hareketi bırakmayın ve sancı çekerken doğururken doktor ve ebeleri dinleyin ben başta dinlemedim zorlandım 😘 Bu arada hepinize dua ettim bebiş isteyenlere doğurmayı bekleyenlere bebişleri rahatsız olanlara ailevi problemi olanlara rabbim kabul eder inşallah 🙏🏻