Minaminisi Ley565381 bende biraz toparlanayım istedim. Aslında doktorum 1 ay yeter ama hadi 2 ay yapalım sonra hemen çalışmalara başla demişti. Çok şükür 3.ay tekrar gebelik gerçekleşti. Yaş 35 olunca Yaştan dolayı çok beklememe izin vermedi.
Ley565381 Flyderndkk bende Mayıs 20 de kurtaj oldum. İnsallah yakın zamanda Rabbim vizede nasip eder 🥲
Spring02 Ley565381 4 ay sonra şimdi bugün bir oğlumuz olacağını öğrendik 🥰🥰🥰 darısı isteyen herkesin basına … düşükten sonra stres sakın yapmayın akışına bırakın
Smyrayldrm Ley565381 3 ay snra cnm 🙏🌼saglıkla olsun ınslh bûtûn testlerınızı yaptırın hamıle oyle kalın cnm tekrar acı cekmeyın. Allhım saglıkla nasıp etsın ınslhh 🥰
GBU Smyrayldrm Kesinlikle dediğin gibi pıhtılaşma varmış şuanda hergün kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 32+1 oldum ☺️
Smyrayldrm Ley565381 en basta pıhtılasma testı verin genetık bolumune gıdın ucretsız de yapıyrkar ben kadın doggumcuya gıttım dewlette 2 kere dusuk yaptm kan pıhtılasma testı vercem ddm yaptrdm kan tahlılı yaptrın cnm allahım saglıkla nasıp etsın ınslh 😍
Smyrayldrm GBU bende cıktı bende kullanıyrm cnm suanda covıd oldum dua edermısın saglıkla atlatalım ınslhh
GBU Smyrayldrm Çok üzüldüm çok geçmiş olsun Rabbim rahatlıkla atlatmayı nasip etsin. Bol bol su tüket ve sürekli tuzlu su ile gargara yap. Şuan durumun nasıl ağır mı atlatıyorsun? Covid kan pıhtılaşması yapıyor ona çok dikkat et
Smyrayldrm GBU yok hafıf atlatıyrm cnm ılac kullanıyrm hem oksapar ıgne hemde ecopırın kan sulandırıcı cnm limonlu su tuketıyrm c nm koku tad yok bende arada oksuruk cnm