Minikcivcimmmm__34 Su sızıntısı şüphesiyle hastaneye geldim test yapıldı suyum degilmiş alttan muayne etti biraz acıklık var dedi nst de sancılarım 40,50,60 oldu birde suyla karısık kan geldi doktor iki saat sonra yine gel dedi sizce dogum olur mu