nslhhsn9221 Hanımlar meraktayim genel olarak kaç haftada geliyor bu bebişler?Biz 38+0 olduk beklemedeyiz 💙
Zehra9616 nslhhsn9221 valla bende karnim buyumesin die dua ediyorum suan ustune yatabiliyorum sonra yatamicam 😁
Hello22 nslhhsn9221 süpersiniz cesaretinize hayran kaldım 🤗 bende nerde mümkün olsa eşim doğursun ben degil diye aglıcam 😄😄
nslhhsn9221 Zehra9616 şimdi kaç haftalıksiniz ben 32 den sonra uykuları unuttum ya gecede kaç kez uyanıyorum. Bı de sabah kötü bı psikoloji oldu hep zannediyorum ona zarar verdim. Sabah uyanınca bı sure hareket etmiyor. Endişe duyuyorum sürekli