busraaammm ben 17.haftamda karıncalanma şeklinde hissettim sanki içimde böcek geziyor gibiydi :) ama sık sık değildi 1gün hissediyorsam 2gün hissetmiyordum
Şimdi 28haftalık olduk ve hareketleri gün içerisinde daha sıklastı oyüzdrn kafana çok takıp bebeğinle kendini strese sokma sakın rahat bırak hiç beklemediğin anda ponçik sana kendini hissettiricek Allahn izni ile işte ozaman tam anlamıyla hamileliği hissediceksin 🤗🤗 Rabbim sağlıkla nasip etsin kucaklarımıza almayı 👼🏼👼🏼