elfmoom Bende ilk haftalar lekelenme sorunu yaşadım, hep vajinal bakıldı, kimin çocuğu bu şekilde düşmüş Allah aşkına seni boşuna korkutuyorlar. Düşecek olan zaten düşer, tehlikeli bir işlem olsa doktor yapar mı bize. Vajinalden herşey çok daha net gözüküyor, için rahat bir şekilde baktır korkma