Mavimm43 Kayinvalidem derin dondurucya mantar atmis kizlar 3 4 aylik belki bisey olmaz dedi bana cikarip yapabilirsin dedi bende sizdende bir fikir alayim dedim korktum acikcasi zehirlenirim fln diye
Hahahh12 Mavimm43 bende atmıstım amaç internete 1 ay içinde tüketin yazıyordu kullanmasan iyi olur canım
hanimhanimcik mantar buzluğa koyulur mu ki ilk defa duydum, koyuluyorsa da en kısa zamanda tüketilmeli