Ay baktım herkes açmış eylul ekim Aralık anneleri dedim bizim neyimiz eksik 😅 neler aldınız bebeklere kasım anneleri ben sezeryan olacağım mecburi ilk bebeğim sezeryandi diye henüz bir hastane çıkışı zıbın falan aldım beşiğini aldım ama tam anlamıyla hiç biseyi yok giymek için eylulu bekliyorum almak icin sizler ne yaptınız bakaliiim 😇😇