Bugün kontrol e gittik. 12+6 haftalık gebeyim doktorda bende ultrosanda erkek olduğunu gördük %90 erkek dedi zaten cinsel organını gördük. Birşeyler almak istiyorum fakat sonradan yanlış görmüş olabilirmiyiz degisirmi bilemiyorum. Bukadar net söylemişken yinede tereddüt ediyorum 🤭