aslanreis Edaozdill bende 1 ay sonra spinal anestezi ile sezaryen olucam ilk dogumum genel anesteziyleydi oyüzden spinalde zorlandıgınız yada önerdiginiz bisey var mı ben baş ve bel agrısından cekiniyorum biraz
Edaozdill aslanreis baş ağrım hafif oldu bel ağrım olmadı henüz canım ama nescafe etkisi gerçekten çook iyi baş ağrısı için