Ergunsed ya maşallah sağlıkla doğsunlar inş. Bizde de ben kumralım büyük oğlan bana daha çok benziyor eşimde bebekten daha sarışınmış ela gözlüm buda ona benzesin istiyorum sanki renkli resimlerde bende ona benzetiyorum bakalım hayırlısı sağlıklı olsunlar da inş 😬
Zaten benim büyük bana benzemesin ben tek olayım diyo ☺️