Nazliii35 Merhaba ben karataş aysel hanıma gidiyorum ama randevularda çok sıkıntı yaşıyoruz geç veriyolar öyle aman aman ilgilenen bi doktorda değil ama güleryüzlü şimdi Dilek hanımı düşünüyorum giden veya duyan varmı hastane nasıl temizliği vs
DilaraKum Nazliii35 ben egepol de bulent turgut ay a gidiyorum canım ben inanılmaz ilgili bir doktor 16 haftam bitti. Yarın tekrar randevum var şuana kadar bir sorun yaşamadım.
bebegimizibekliyoruz1 Nazliii35 irem hepyılmaz ı öneririm o da karataş Hastanesi’nde bi gün önceden arasam bile ertesi güne randevu veriliyor yoğun ama hasta için boşluk açıyorlar baya ilgili güler yüzlü 6 aydır onda takipliyim
bayangulucuk35 Nazliii35 ben gidiyordum egepole ilk gebeliğimde şükran kopala cok iyi doktor ve hastanede cok güzel tavsiye ederim canım 🙂
Nazliii35 DilaraKum cem bey için iyi yorumlar duydum ama cuma gitmem gerekiyor onun için tek boşluk dilek hanımdaydı beğenirsem sürekli giderim heralde ☺️
Beyzuska DilaraKum @Nazliii35 Bende bulent beye gidiyorum gebeligimin basından beri 28.haftamdayim. Cok guleryuzlu tatli dilli ilgilidir kendisi. Bende tavsiye edebilirim cok memnunum
Nazliii35 bebegimizibekliyoruz1 ikili tarama yapılcak karataşta 2 gün önce aradım doktorum cuma yaptır dedi haftaya çatşambaya gün veriyorlar buda artık canımı sıkıyor
IzmirliBurcu Nazliii35 ben Cem beye gittim doğumu o yaptırdı. Gayet rahat birisi. Güler yüzlü ilgili sorularına cevap veriyor. Ama burda yazanlar vardı sezeryan yarasına jel veriliyormuş falan bana ondan hiç bahsetmedi cem bey.