Kbrysf Merhaba arkadaşlar, delta virüsüne yakalanıp 14.günün sonunda negatif çıkıp karantinası biten oldu mu? Malum bu virüsün karantinası 20 gün ya🙁
dakpinar- Kbrysf evet , eşimin 14. Gün testte negatif çıktı ve karantinası o gün sonlandı , pozitif olsaydı 20. Gün bitecekti
Kbrysf dakpinar- peki siz mi arayıp tekrar test vermek istediğini söylediniz yoksa 14.gün kendileri mi arıyorlar
dakpinar- Kbrysf onlar da arıyorlarmış ama bazen aramıyorlar dediler o yüzden biz riske atmayalım diye aradık hatta eşim arabaya atlayıp kendi gitti hastaneye eve bile gelmediler yoğunluktan dolayı 🙃