Oğlum 33 aylık 2 hafta sonra sezeryan doğumum var babAnesi ilgilenecek gün içinde gece de annemle biz hastanede kalicaz durursa oğlum babasiyla babanesinde kalıcak durmazsa doktorla görüştük kalabilir hastanede sizinle dedi ama durur inşallah evde hastane ortamında kalmasını ben de istemem suit oda seçeneği de yok doğum yapacağım hastanede