Saraghe Bademcim ben.sehir hastanesine gidiyorum. Sonuç negatif çıktı ama iğneyi 28. Haftada yine yaptılar. İkinci gebeliğin bu arada.
Bademcim Saraghe benim de öyle 28. Haftamdayım ilk gebelikte kanamam oldugu icin 3 kere olmuştum ama doğumdan sonra vurulan iğne sanırım yüzde yüz koruyomus simdi negatif cıktı vurdursam mı bilemedim