Canım hevesini kırmak istemem ama ilk doğumumda Suwenden de LCWaikikiden de aldım gecelik ve pijama takımı. İnanır mısın lcwdan aldığımdan hiç ümidim yoktu. Çabuk salar nasılsa dedim evde giyerim çeşit olsun. Ama hala giyiyorum. 2.5 sene oldu düşün, tabi deforme oldu artık yıkana yıkana. Suwenden aldığımda aynı şekilde. Zaten onu gecelik almıştım ve 1 hafta bile giymedim. Gecelikle daha çok hastanede doğumdan çıktığında rahat ediyorsun kontroller açısından doğum sonrasında kolaylık sağlıyor. Ama eve gelince sürekli yatıp kalktığın için insan pijama rahatlığı istiyor gelen giden de cabası. O yüzden çok fazla bu tip şeylere büyük meblağlar verme. Bende bir heves iyisi olsun diye almıştım ama o iki kez giymek dışında geceliği giyemedim bile. Ara ara sıcaklarda giydim ancak öyle yıprandı.