Bu hastanede takipliydim 39 da ikinci sezeryan olcaktim ama oglum 38+1 de gelmeye karar verdi.kanama sikayetiyle acile geldim ama sancim ve acikligim varmis hemen yatisim yapildi genel anlamda hemşirelerden doktorlardan cok memnun kaldim en cok korktugum spinal ameliyatti ama cok kolay gecti ameliyat sirasinda iki kisi surekli yanimdaydi ve benimle sohbet etip beni sakinlestirdiler.
bebegim dogdugu anda temizleyip yanima getirdiler beenim ameliyat islemlerim bitene kadar bebegi gozetim altinda tuttular ben odaya gectikten 15 dk sonra bebegimide odaya getirdiler ben genel anlamda cok memnun kaldim sezeryanda 48 saat hastanede kaliniyormus yarin taburcu olup evimize gecicez insallah🤲 ALLAH HERKESE KOLAY DOGUM NASIP ETSIN INSALLAH