Ceylanby içinizi rahatlatır mı bilmiyorum ama bende böbrek taşı var gebeliğimi öğrendiğim dönemlerde de taş düşürmeye çalışıyordum muhtemelen biralar mı içmedim iğneler mi vurulmadım ama gebelik testi hep negatif çıkıyordu neyse hafta sonu(cumartesi)acilde yine test yaptılar negatif çıktı ilaç serum verdiler ama doktor ürolojiye görün dedi bende hemen randevu aldım paZartesi ürolojiye gittim doktor röntgen istedi ama bi tahlil yapalım dedi bende cumartesi yaptılar negatif çıktı dedim keşke yaptırsaydım belki de o gün pozitif çıkıcaktı ama ben nasılsa gebelik yok deyip alt kasıkların oldugu yerden röntgene girdim. Doktor bişey görmedi çarşamba günü yine ağrım oldu bu sefer fakülteye gittim test yaptılar serum taktılar be doktor geldi yanıma gebelik değeriniz yüksek çıkmış (57,5) takipte olun dedi ben hayır nasıl olur bi sürü iğne serum yedim röntgene girdim nolcak dedim bi kadın doğumcuyla görüşün dedi devletin doktoru aldır dedi fakültenin doktoru aldırma ya hep ya hiç kuralı vardır zaten sağlıksızsa kendini atar. Bi kereden bişey olmaz dedi özelde takiplere başladık Allahıma binlerce şükür kızım tutundu minnoşum şu an 32 haftalık tarama testlerimiz iyi çıktı. Ama o dönem eşim ve ben çok ağladık bişey olucak mı diye. İçinizi ferah tutun bi doktor bulun sürekli sizi o takip etsin detaylı ultrason vs ihmal etmeyin