Merhaba arkadaşlar. Bundan iki yıl önce artık doğal yolla olmadığı için tam tüp bebeğe başlayacakken rahmi in dar ve t şeklinde olduğunu öğrendim. Rahim dar bebek tutunamaz dedi doktorlar. Ameliyat oldum. Normal yollarla 6 ay denedik yine olmadı. M tüp bebek tedavisine başladım. Doktorum pko olduğu için az doz verip az yumurta topladı. Sadece 1 tane b kalite embrio aldı ve dondurdu. 2 ay rahim dinlendirdi ve transfer günü kanama başladı. Transfer iptal edildi. Lucrin iğne vuruldum tek doz ve bu ay etkisinden çıktım. Şimdi ilk adetle transfer için hazırlanacağım. Sorum şu aslında. Rahim genişletme ameliyatı olan var mı? 3. Gün embriosu tutan arkadaşlar var mı?