Byz198 40+3 sabırsızlıkla bekliyorum ama hala tık yok telaş yapmaya başladım sizde durumlar ne uygulama bile göstermiyo cocugu artık😬
Aysgl1 Byz198 bende 40+3 oldum benim de hiç belirtim yok vallahi bende Korkuyorum bişi olmadan doğursam diye doktor 41 kadar bekleyelim dedi
Eylem_kaya07 Günlerimiz aynı canım bende doguramiyorum 40+3 olduk 0 açıklık nstde sancı çıkmıyor bekliyoruz hâlâ
Byz198 Eylem_kaya07 normal doğum yapabilecekmisnz bide en son adet gününüz nedir acaba benim yanlısmi hesaplanıyo
Eylem_kaya07 Byz198 valla suni sancı ile denenecek normal için çünkü açılma olmuyor 🤦 15 Kasım adet tarihi
Eylem_kaya07 Byz198 Benim çok yoğun şekilde şeffaf bir şekilde arada pıhtı şeklinde arada şu gibi kokusuz akıntım var iç çamaşırı sırılsıklam oluyor kaç iç çamaşırı değiştirdim. İnşallah doğum belirtisidir
Byz198 Eylem_kaya07 bu bendede var ben ilkte suyum felan geldi sanmıstım ama rahim büyüdüğü için oluyormus hün geçtikçe çoğalıyor akıntı birde koku☹️