Kızlar 26 haftalık ikizlerime hamileyim.
Dün doktor kontrolüm vardı. Tansiyonumu ölçtüler. 16/10 çıktı. Çok şaşırdım. Bu haftadan sonra olabileceğini ama dikkat etmem gerektiğini söyledi. Sabah akşam takip yapmamı, not almamı söyledi. Alfamet ilacı verdi. Sık bir şekilde 14/9 çıkarsa idrar ve kan isteyeceğini söyledim.
Bu sabah 13/9 çıktı. İlacı aldım. Az önce tekrar ölçtüm. 13/8 çıktı. Limonlu su içtim. Akşam tekrar ölçeceğim. Bu durum beni çok korkuttu.
Başına gelen var mı? Siz neler yapıyorsunuz?