Minikmucizem4490 Tüp bebekle ikiz hamile kaldım 11+2 yiz şu an ancak doktorum ikiz gebelikte yanlis sonuc cikma olasiligi yuksek oldugu icin ikili test yapilmiyor universite hastanesine gidip kalpleri delik mi degil mi diye baktirman lazim dedi. Ikiz hamisler bu konuda bilginiz var mi sizler yaptirdiniz mi?
Pelinsu Ben sadece 20. Haftamda detaylı ultrason yaptırdım bebeklerin her birinede çok güzel baktılar organlarına hiç bir problem çıkmadı . Ve bunu araştırmada değilde özel hastahanede bununla ilgilenen kişi yaptı. Neden doktorun öyle söylemiş acaba 🤔 risk almamak için olabilir .
Minikmucizem4490 Pelinsu bilmiyorum ki istersen yinede yaptiralim dedi bende istedim ama yanlis cikma olasiligi var bilgin olsun dedi universiteye de mutlaka git dedi