GebeEBE Kızıma isim düşünüyoruz 29 haftayız kumsal veya Lara düşünüyoruz kararsız kaldık Anket başlattık 😍 katılımınız mutlu edecek güzel anneler
Nisan4523 GebeEBE Ben de kızıma kumsal ismini düşünüyorum. Çok kibar bir isim. Kumsal deyince gözümde çok güzel bir kız canlanıyor nedense 😃😃