Kızlar buyün başladı bu. Ayaktayken vajinamda ağrı, batma, baskı karışımı gibi bir acı yaşıyorum. 35+4 haftalığım. Geçen hafta idrar vermiştim enfeksiyon çıkmadı. Bebişim de çok hareketli. Cuma randevumuz var ama ben çok merak ettim endişeleneceğim bir şey var mıdır? Acaba neden olabilir bu durumu yaşayan var mı?