@Asiye71 ikili testi yaptırdım. Açıkçası ultrasonda bakmaları daha iyi . Ama hem ölçüm yaptı hem kan verdim. Dün 16. Haftamdı 3 lü 4 lü tarama da yapalım dedi. İstemiyorum dedim . Yani yine ultrasondan ölçüm yapıp bakın ama ben kan vermicem dedim . Ayrıntılıya gircem zaten önümüzdeki ay . Doğruluğu çok yüksek olmayan bi şey maalesef . İkili temşz çıkınca genelde istemiyorlar diğer taramaları. Benim doktorum yine de istedi ama ben 2 kere de istemedim yaptırmak .