Acrbaby Kaç olmalı bayanlar ? Bu haftalarda Doktora gidenler paylasabilirmi 31+4 1890 nasıl doğuma kadar kaç olur acaba normal doğum istiyorum sağlıklı olması herseyden önemli tabiki 🙏 ama merakta etmiyorum değil
Asli91 Acrbaby 31 haftalıkken 1900 gramdı.Şuan 36+2 yim bugün gittim 3100 gram olmuş.Ortalama 200 küsür gram alıyolar haftada.Doktorunuz normal diyosa normaldir.Birazda anne babanın yapısına bağlı oluyo.
KaderGlserinOk 31+4 te 2050 grdı dr gayet normal ilerliyor dedi sordum hocam sizce kaç kilo doğar diye orası belli olmaz ama 3 ü kesin geçer dedi son ay sanırım çok hızlı alıyorlar