Tsara anladım. Kıyafetleri falan ayarladım ütüledim çantayı da hazırladım ama bakım malzemeleri eksik onlarda bu ay alacağım tamamlayıp kapatacağım. 34 haftada gideceğim kontrole bakalım nts falan gireceğiz büyük ihtimal ne olacak ne bitecek bilmiyorum. Normal mi sizin