Umbilik Esraali Aynen öyle eşimle birbirimize bakıp salak salak gülüştük. 😄 Hepsinin heyecanı farklı diyordu annem de 4 çocuk doğurdu. :))
Esraali Umbilik evett kız hep bekliyrdm nasip oldu Bi de kucağıma alsam saf salim hepimiz alırız inşallah
Kuzucccum Esraali ya ne olur olmaz dıye doğururum bı baktın bari işlerım kalmasın yerde dedım 😂 heyye annişlere şimdiden korku salıyorlar 🥰🤷♀️😂
nzlm45 iremgun biraz aklını oyala evde biraz turla geçmezse gidebilirsiniz bence, ben bugün öyle yaptım, ama en iyisini de doktor bilir, doktorum bana normal doğum sancısı çeksen anlarsın yerinde duramazsın dedi
iremgun nzlm45 bana da öyle diyor onyüzden rahatım evde duruyorum ama bakalım. Olurda artarsa giderim böyle devam ederse gitmem😊
Kuzucccum Esraali günlük yapıyordum son zamanlar onu da aralıklı yapmaya başladım bugünkü dipten oldu . Tabı canım zamansız gelırler genelde 😂
Tugbabhc Esraali 36+2 deyim her gece rahime baskı yapıyor ne uyuyaya biliyorum ne başka birşey her an gelmesini bekliyorum çünkü karnımı taşiyamiyorum birde tekmeleri falan rahimde oluyor gelir mi acaba
Esraali Tugbabhc hazırlanıyorlar bende de oluyor kafa atıyor resmen sadece biz değil bebeklerde zorlanıyor saf salım alalım kucağımıza inş
Tugbabhc Esraali ikincu gebeliğim ilkinde hiç böyle olmadım 38 haftalikken suyum geldi gittim 3 4 saate doğum yaptım:) İkincu gebeliğim çok zor geçti 38 de gelirse 2 hafta bolbol ağrı çekeceğim hazirlanmiştir bence yeterince gelsin artık bugun yarin :)) kilosuda iyi olduğu için 36 haftalikkrn bile doğum yapmak istiyorum
Kuzucccum Esraali benımkı gündüz yok evde geceye kadar da bekletemıyorum yanımda vardı biri o sağ olsun taktı 🤣 ben de takarım ama ne olur olmaz girişmedim