Yokys doktor deyişikligi yapın benim doktorum normal normal diyip beni sinir ediyordu bi hafta deyiştirdim bu doktora denk geldim bana sezeryan günü verdi çünkü 37 haftada bebek gelişimi tamamlıyor klosuda iyi ee sezeryan da olunca 5 gün beklemeye gerek yok diye düşünüyor benim içinde çok iyi sürekli karnım taş gibi yürüyemiyorum bacak aram agrıyor