Yarenimm ah canim benim ama riski atlatmissin bebegin su an gelse bile sorun olmaz Allahin izniyle. Ciger gelistirici igneler falan da yapildiysa riske atmadan daha erken bile alabilirler dert etme😇 ben cok korkuyorum sezeryandan. O yuzden kendisi gelsin su 10 gun icinde istiyorum. Tabi neler tetikler bilmiyorum. Bilsem uyguluycam🙈