Yine ben 😅 14. Haftadan sonra bebek hareketlerini aralıklı olarak pıt pıt şeklinde hissetmeye başladım. Doktor da normal olduğunu bazılarının erken hissettiğini söyledi. 15. Haftada hani sanki bi balık kayıyormuş gibiydi. 16. Haftamdayım şimdi ama hiç hareket hissetmiyorum neredeyse. Çok çok nadir. Her zaman olmaz biliyorum sonuçta henüz çok küçük ama yine de sizden duyup rahatlamak istedim. Bu arada iyi ki varsınız 🥰