Nergis1901 ozunuzu qorudsaz dogus sizin ucun cetin olacaq hec qorxmaga ehtiyyac yoxdur eyer Allah bize ana olmagi borc bilibse o cetinliye qarsi dozumde veribdir elbet men birincide axira kimi normal olacaq deye dusundum ve hecde qorxmurdum hami deyirdi qorxmursan heyecanlanmirsan deyirdim yox ama normal qismet olmadi emeliyyatnan oldu indi ikinci emeliyyatima hazirlasiram birazca agrilardan qorxuram ama qorxmamaq dah gozeldi axirdada asan olur her sey qorxdugunuza hec deymir