yagmur_vera esmerrmm Ben 2 ay önce doğrayıp direk buzluk poşeti ile koydum ve dün yaptım gayet de güzel olmuştu.
Sblatc esmerrmm ben geçenlerde dolaptaki haşlanmamış fasulyeden yaptım pek hoşuma gitmedi nedense tadı. Ben mi ayarlayamadım o an bilmiyorum ama pek güzel olmadı
Calisananne25 esmerrmm biz bir kez attık buzluğa taze fasulye ve hiç sevmedik çiğ atmıştık. Ama fasulye buzluğa girip çıkınca güzel olmuyor biz hiç beğenmedik🤦🏼♀️
Mom54544 esmerrmm annem domateste falan kavurup öyle koyuyor dondurucuya ben geçen sene erindim kavurmaya kavurmadan koydum annem beğenmedi öyle kavurunca daha güzel oluyo diyo tadı kavrulmuş gibi olmasa da idare ediyo gün geçiriyor 🤭
mrveknblt Laodike kokusu için değil de patlar falan suyu dolaba akmasın diye 2 kat poşete koyuyorum 😅
Eylul966 Ben her sene çiğdem koyuyorum direk ayıklıyorum poşetliyorum pişirmeye hazır şekilde dolaba atıyorum yapacağım zamanda suzgece alıp kaynar su döküyorum mis gibi taptaze duruyor 👍