Suleblc 2.gebeliğimde düşük yaptım. ilk gebeliğim sağlıklı sonuçlandığı için, test yapma gereği duymadılar. Aralık ayında kaybettim, mart ayında tekrar gebe kaldım. Doktorum 2 ay beklememin yeterli olacağını söyledi. Aralık ayında doğumum var Allah nasip ederse. Çoklu düşüklerde genelde genetik test yapılıyor.